CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, December 6, 2007

Ternak Sarang Burung: Bidang Baru Bagi Bumiputra !!!

Buat permulaan saya ingin memulakan dengan ucapan assalam mualaikum dan selamat berbahagia bagi peminat ternak sarang burung layang2 atau walet.

Nama saya yang sabenar ialah Ismail berasal dari Sungai Patani, Kedah.

Saya mula berkecempung dengan berjinak2 dengan ternak sarang burung layang2 ini udah 3 tahun.

Mula2 saya tidak bagitu pasti dan bersungguh2 tapi lagi lama saya bersama burung ini minat saya menjadi tertarik dengan keupayaan nya menjana pendapatan yang memusakan dan ianya juga menjajikan kekayaan berkekelan.

Ini adalah blog saya yang pertama didalam bahasa Melayu. Saya ingin mengumum kan bahawa pada mereka2 yang faham bahasa Ingeris sila lawati blog swiftlet farming saya dengan mengelik
http://swiftletfarming.blogspot.com/

Saya akan mula membuka tirai tentang ternak sarang burung layang2 ini secepat munkin.

0 comments: